Shogun2 demo już dostępne.

Miejsce codziennych dyskusji na wszelkie tematy.

Awatar użytkownika
Hawkx
Posty: 184
Rejestracja: 27 gru 2010, 12:00
Lokalizacja: czuję się Krakowiakiem

Shogun2 demo już dostępne.

Postautor: Hawkx » 22 lut 2011, 20:33

Demo Shogun2 jest już dostępne do pobrania z platformy steam. Zapraszam do ściągania i testowania. ¯yczę wysokiego transferu bo demko swoje waży. Coś koło 6GB.

Awatar użytkownika
Vondagar
Posty: 2692
Rejestracja: 01 maja 2007, 12:00
Lokalizacja: Mielec

Postautor: Vondagar » 23 lut 2011, 08:19

chyba zrobili gre zręcznościową..., jednostki poruszaja sie bardzo szybko, konnica jeździ w idealnych formacjach skreca momentalnie, itp... do tego szarza konnicy rozbija caly oddzial, nie wiem .... 1 wrazenie nie dobre (moze robia tez wersje na konsole? z tad ta szybkość? wtedy faktycznie przyda sie naciskanie kombo)

Awatar użytkownika
Deathlord
Posty: 895
Rejestracja: 29 kwie 2008, 12:00
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Postautor: Deathlord » 23 lut 2011, 10:41

kawalerii nie da się zaszarżować w żaden sposób i od żadnej strony nawet z dupy strony może dlatego, że nie ma tam jakichkolwiek lansjerów ale od zadku to jednak straty powinny być grube. Jeden plus łucznicy nie robią takiej sieki jaką robili na filmikach przynajmniej nie te dwie wersje które są w demo. O dziwo najtrudniejszym zadaniem z jakim się spotkałem w tym demie to przegranie bitwy w samouczku kampanii... ludzie nigdy się tak nie napociłem a i tak wygrałem toż to śmieszne inną sprawą jest że wystawiłem na pole 20 unitów a w bitwie dostałem chyba z 8 i do tego jakiś dziwnych same formacje bitewne też powalają np lot gęsi czy coś :P

Edit: W demie jest dostępna 1 bitwa historyczna o reszcie nie wiem bo pierwszej w dwóch podejściach nie wygrałem.
http://img708.imageshack.us/i/shogun22011022307211098.jpg/
http://img833.imageshack.us/i/shogun22011022307212185.jpg/
http://img25.imageshack.us/i/shogun22011022307212932.jpg/
http://img11.imageshack.us/i/shogun22011022307242799.jpg/

Awatar użytkownika
Keczup
Posty: 545
Rejestracja: 31 paź 2010, 12:00
Lokalizacja: Częstochowa-Sląsk

Postautor: Keczup » 23 lut 2011, 10:55

lot gęsi fajne nazwy przetłumaczone żywcem z Japońskiego:D

Awatar użytkownika
Deathlord
Posty: 895
Rejestracja: 29 kwie 2008, 12:00
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Postautor: Deathlord » 23 lut 2011, 11:08

dodatkowa uwaga jeżeli chodzi o konnice.W ferworze walki rozłazi się ona po całej mapie i ciężko zebrać ją do kupy.

Awatar użytkownika
Vondagar
Posty: 2692
Rejestracja: 01 maja 2007, 12:00
Lokalizacja: Mielec

Postautor: Vondagar » 23 lut 2011, 11:15

no ale nie uderzyła was ta predkośc poruszania sie??? to jest szybkosc prawie jak w romku albo i szybciej

Awatar użytkownika
IPL_Lord Legionista
Posty: 3020
Rejestracja: 06 wrz 2010, 12:00
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: IPL_Lord Legionista » 23 lut 2011, 12:19

a mialo byc tak pieknie :( znow zrobili wielka klape ...:(

Awatar użytkownika
Keczup
Posty: 545
Rejestracja: 31 paź 2010, 12:00
Lokalizacja: Częstochowa-Sląsk

Postautor: Keczup » 23 lut 2011, 13:23

troszke dziwne 200strzal i 3 zabitych alb o3 odziały moje samurajów z katanami kontra 1 taki sam i ledwo dali radę albo wrog szarzuje na moich z ari i stracil 2 odzialy a ja 1 czlowieka
...

Awatar użytkownika
Deathlord
Posty: 895
Rejestracja: 29 kwie 2008, 12:00
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice

Postautor: Deathlord » 23 lut 2011, 13:47

walor daje niesamowite bonusy z tego co zauważyłem w tej bitwie historycznej armia kompa jest praktycznie nie do pokonania ponieważ posiada walory których nie mają nasze jednostki i nasze unity szybko pękają.

Co do szybkości to fakt bitwa piorunem idzie.

Edit: Udało się :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Haller
Posty: 404
Rejestracja: 27 maja 2010, 12:00

Postautor: Haller » 23 lut 2011, 15:23

¦ciągnę, zobaczę, ocenię... Ale jeśli to znów będzie niewypał... jakie szczęście że nie kupiłem wersji pre-order ; D

Awatar użytkownika
Aron
Posty: 3005
Rejestracja: 06 kwie 2007, 12:00

Postautor: Aron » 23 lut 2011, 15:53

MOJA OCENA
GRA ZAECZYWSCI TROSZKE ZA SZYBKA (DO OPANOWANIA)
POZATYM KAWALERIA BRAKUJE MI... sam nie wiem inny silnik

...ale poprosiłem naszego starego znajomego o mały wywodzik na temat gry wiec miłego czytania



Tak już na chłodno...

1. Klimat. Trochę o Japonii przeczytałem w swoim życiu, ogólnie gdy zobaczę jakoś pozycję o kraju kwitnącej wiśni to wiadomo, że będzie u mnie w domu.... tak samo było z Shogunem I. Czy tam samo będzie z tą grą? Nie wiem... klimatu tu nie czuję, ale to w grach z serii TW jest od no powiedzmy nawet MTW2, muzyka w STW2 to za mało żeby poczuć klimat, tak samo jak smaczki typu ninja, gejsza czy zakładnicy... demo przedstawia mi grę cukierkowo-bajerowo, mnie takie rzeczy odstraszają a nie przyciągają... to jest kwestia gustu akurat, ale ta gra Japonii XVI wieku nie oddaje.

2. Bitwa. O ile można pisać o tyn po zagraniu kilku gier, to jednak nie wygląda to tragicznie, spodziewałem się czegoś gorszego... a mamy tu jakieś odwołanie do BI, nie wiem czy do końca trafione ale jak na razie oprócz braku friendly fire, nie jest tragicznie w bitwach.

3. Kampania, AI itd. Tutaj trudno coś napisać, bo np. w bitwa jest oskryptowana, z samouczka nie dowiemy się za dużo o AI, sama mapa kampanii.... no cóż, wrzucić tam MTW, ETW, 2 W¦ i co tam jeszcze, pozmieniać postacie, jednostki itd. i mamy inną grę na tej samej podbudowie, tu nie śmierdzi Japonią oprócz mapy, muzy i kilku smaczków.

Spodziewałem się czegoś gorszego, na razie wygląda to przyzwoicie, ale na pewno nie sikam w gacie, jak to było przy premierze RTW, BI. MTW II itd.... Wydaje się, że panowie z CA osiedli na laurach i teraz chcą trzaskach kapuchę sprzedając ile się da zaa ocean, daj im to Boże, tyle mogę napisać za to, że kiedyś dzięki ich grom siedziałem czasem kilkanaście godzin dziennie przy MTW, RTW i MTW2, ale jednak ja sam nie muszę wspomagać już tej serii, bo nie uważam, żeby była moją ulubioną, mi się raczej gusta nie zmieniły, po prostu słabizny nie trawie...

Obym się mylił w dużej części, bo naprawdę nie chcę żeby ten tytuł został zmarnowany.


autor BARSA

dziekuje Barsa za streszczenie i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Barsa
Posty: 1695
Rejestracja: 18 sty 2007, 12:00
Lokalizacja: Nou Camp ;)

Postautor: Barsa » 23 lut 2011, 17:46

Zebym to ja wiedział, że Aronowi o coś takiego chodziło, to napisałbym inaczej :wink:

Ogólnie to gra szybkościowo i ogólnie bitwy przypominają mi jakoś BI.... głównie ta szybkość tu ma znaczenie, choć ataki cav itd. też coś w sobie z BI maja, tylko, żeby te nasze wojska łaziły jakoś z sensem, spieprzony jest niestety ruch wojsk, a przy takiej szybkości w multi może być arcadówka....

Balans jest chyba ok, ale to wyjdzie w praniu.... w samouczku wydaje mi się, że średnia jazda jaką są Yari za wolno poradziła sobie z chłopskimi łucznikami, czyli coś z morale może być nie bardzo...

Ciężko jest napisać coś więcej o bitwach po kilku grach, ale tu akurat jak dla mnie nie leży chyba problem STW II... problem dla mnie to brak klimatu i pójście na maxa w komerchę przez CA.

Aha i jeszcze oblekajcie sobie :

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=428223

Na koniec pozdrawiam ALL i życzę sukcesów na polach bitew.

Awatar użytkownika
Hawkx
Posty: 184
Rejestracja: 27 gru 2010, 12:00
Lokalizacja: czuję się Krakowiakiem

Postautor: Hawkx » 23 lut 2011, 18:17

Ja się nie dziwię, że w samouczku nie ma możliwości na przegraną. O to chodzi w samouczku. Ma być łagodne wprowadzenie. Co do bitwy historycznej to komputer robi ze mną co chce. za cholerę nie mogę go położyć :wink:. Ogólnie to wrażenia dość pozytywne. Podoba mi się szarża kawalerii. No i AI stoi na dobrym poziomie. Komputer nie zaszarżuje na yari ashigaru jeśli ma do wyboru też atak na łuczników co jest łatwiejszym celem. To jest duży plus. ¯adnych widocznych mankamentów nie znalazłem. Jest tak jak być powinno. £ucznicy siekają piechotę. Miecze siekają yari, yari sieka kawalerie, a kawaleria sieka strzelców i miecze. Balans jest.
Nie zauważyłem żeby unity jakoś się rozbiegały czy blokowały. Jedyne co mi się nie podoba to fakt, że po rozbiciu jednostki rozbiegają mi się na wszystkie strony za uciekającymi.

Awatar użytkownika
IPL_Rikard
Posty: 957
Rejestracja: 19 kwie 2010, 12:00
Lokalizacja: Bergen

Postautor: IPL_Rikard » 23 lut 2011, 21:01

Hmmm... jako, że już wczoraj wieczorem próbowałem to opiszę swoje odczucia.

Jedynie trochę się mogę przyczepić do prędkości ruchu. Jednostki wydają się być zrównoważone. ¯adnego rozbiegania się jednostek w trakcie walki nie uświadczyłem. £ucznicy i strzelcy robią swoje. Tak samo włócznicy nie głaskają konnicy. A co do różnych jednostek na mapie kampanii i polu bitwy - jest o tym komunikat doradcy w trakcie gry :)

Awatar użytkownika
Wambo
Posty: 8
Rejestracja: 01 lut 2011, 12:00

Postautor: Wambo » 23 lut 2011, 23:14

Pobrałem demo i stwierdzam że kawaleria jest jakaś taka zbyt potężna jednakże ja przejmować się kupnem tego nie muszę, bo to będzie jedna z czterech gier które wygrałem :). Podobają mi się animacje nie mogłem się oprzeć by patrzeć jak wrogowie którzy obrywają z machiny oblężniczej tarzają się po ziemi. Z tego co wiem w walki w Japonii przypominały grupowe pojedynki i takie miałem wrażenie gdy zobaczyłem walki samurajów w bitwie na samouczku podczas likwidowania buntowników :).


Wróć do „Karczma”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości

cron